Salg

Dine sælgere kender produktet ud og ind!

Kender de kundens behov?

Født sælger eller ej – salg handler om kommunikation; om at forstå hvad kunden siger, og at forstå hvad kundens behov reelt er.

Målet med salgsuddannelsen “Salg, service og kvalitet” er, at medarbejderne lærer at tænke i salg, mersalg, service og kvalitet – og at de kommunikerer på kundernes præmisser. Uddannelsen skaber grundlæggende forståelse for det planlæggende, gennemførende og opfølgende salg.

Det lærer dine sælgere:

  • Hvad salg og service i din virksomhed er.
  • Hvordan de disponerer samtalen med kunden.
  • At udarbejde spørgeramme.
  • Hvordan de skal tackle indvendinger fra kunden.
  • Udvikling gennem situationstræning og personlig handlingsplan.

“Få det bedste frem i medarbejderne. De har så meget energi du ikke drømmer om…”
-Vision1

Salgsledelse

… De bedste salgsledere får de bedste salgsresultater

Enhver salgsleders vigtigste udfordring er de vanskelige situationer med manglende resultatopnåelse, umotiverede salgsmedarbejdere, lav effektivitet og dårlige salgsresultater! Vision 1 viser vejen ud af situationen og giver salgslederen effektive værktøjer til at lede og coache salgsmedarbejderne.

I uddannelsen får salgslederen den vigtige forståelse for, hvordan der skabes sammenhæng mellem salgsmedarbejdernes kvalifikationer, indsatser og resultater. Vi gennemgår salgets faser og hvilke værktøjer, der kan bruges til at motivere og udvikle salgsmedarbejderne.

Salgsledelse omfatter blandt andet:

  • Salgets faser
  • Motivation og udvikling af salgsmedarbejdere
  • Planlægning og styring
  • Resultatmål og resultatopnåelse
  • Vanskelige salgsledersituationer
  • Implementering: Personlig handlingsplan omsat i praksis

“Nutidens iværksættere bliver morgendagens helte blot de finder deres indre potentiale…”
-Vision1

Kundeloyalitet

Den perfekte kunde…

… findes ikke kun i drømme. Kunder er i virkeligheden også mennesker, og du og din virksomhed har de kunder, I fortjener. Se kunden som en partner og tænk i nye baner. Husk, at der er en sammenhæng mellem medarbejdernes og kundernes loyalitet over for din virksomhed.

Tilfredse kunder i praksis
Vision 1 lærer ledere og medarbejdere at tænke på en ny måde, så ord som personlig service, kvalitetsbevidsthed og service ikke bare bliver en række fine ord, men udmønter sig konkret i tilfredse kunder. Vores uddannelser i Kundeloyalitet handler blandt andet om bearbejdning af holdninger omkring kunderelationer. Vi lærer virksomheden at skabe den rette personlige service og kvalitetsbevidsthed. Vi arbejder med det vi kalder metaposition – det at tænke på en ny måde, og hvad det kræver af ledere og medarbejdere.

Vi lærer jer at skabe tilfredse kunder, om hvordan det fungerer i praksis, og hvordan det bliver implementeret i virksomheden.